maandag 22 november 2010

LE's essence

Haay,

Ik zat net (uit verveling XD) een beetje op de site van essence te kijken. Daar zag ik een pagina waar je alle oude LE's terug kon kijken. Er stonden erg veel leuke tussen die ik nog nooit in de winkel had gezien. Een voorbeeld daarvan is deze:












Deze lijn is al best wel oud en toen was ik nog niet zo met make-up bezig. Hier had ik graag wat van willen kopen.

Ook zag ik de lijn: Creamylicious, deze heb ik toen wel in de winkel gezien, maar ik heb er niks van gekocht. Dat vind ik wel jammer, want deze LE is zó leuk!












Het zou me leuk lijken als deze LE's een keer terug zouden komen, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren ofzo. :)

Welke LE's zouden jullie wel een keer terug willen zien?

XxX L-beauty

2 opmerkingen:

  1. Ja, er zijn echt leuke LE's geweest die ik heb gemist! Zou leuk zijn als ze terug kwamen =3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Creamylicious lijn ziet er wel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen