dinsdag 30 november 2010

Essence oogpotlood

Haay,
Vandaag een review over een oogpotlood van essence. Ik zocht naar een zwart en een wit potlood en toen zag ik deze: twee in een! Super handig natuurlijk nu gaan we kijken wat ik er van vind.












(Ik was vergeten een foto van het oogpotlood te maken, dus ik heb maar even een plaatje van de essence website gehaald.)

De verpakking vind ik er niet heel speciaal uitzien. De rondjes die erop staan vind ik wel een beetje kinderachtig.

Nu de swatches.










Dit is met één streepje gedaan. Het heeft niet super veel pigment, maar voor het geld vind ik het best goed. Met dit oogpotlood kun je een mooi lijntje om je oog trekken.

De prijs van dit potlood is ook erg laag, namelijk 1.79 euro!
Voor dat geld vind ik dit potlood echt een aanrader.

Ik gebruik trouwens de witte kleur op mijn waterlijn en de zwarte om een lijntje bij mijn wimperrand te trekken.

XxX L-beauty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten