donderdag 11 november 2010

Douche routine

Haay,

Vandaag laten wij zien welke producten we het fijnst vinden om te gebruiken tijdens en na het douchen.

Tijdens het douchen...











1. Een douchegel van vogue, eigenlijk zijn alle douchegels van dat merk wel fijn. :)
2. Shampoo van l'oreal. Deze komt uit Duitsland, dus er staan allemaal Duitse dingen op, maar dit kun je ook gewoon in Nederland kopen.
3. Gezichtsscrub van de Etos. Ik gebruik dit onder de douche, maar het kan ook gewoon bij de wasbak.
3. Conditioner van Herbal Essences. Een tijdje heb ik geen conditioner gebruikt, toen merkte ik dat deze conditioner echt goed helpt. Mijn haar werd toen erg droog.

Na de douche...












1. Na de douche gebruik ik een masker van de Hema, dit masker werkt goed tegen puistjes, maar droogt je huid niet uit. Dat vind ik erg fijn, daarom heb ik dit masker al héél vaak gekocht.
2. Een haarmasker van Herbal Essences. Dit maakt je haar super zacht.



1 opmerking: