zondag 9 oktober 2011

H&M shoplog

Hee,

Het zomerweer is nu echt voorbij, daarom heb ik allemaal nieuwe winterkleding gekocht. Ik heb alles besteld bij de H&M en ik ga het nu aan jullie laten zien.

Als eerst een simpel grijs vestje:

Zo'n vestje is altijd handig. Hij kost 14.95 euro.

Ook kocht ik deze trui voor 24.95. Ik weet niet zeker of ik deze leuk vind, maar anders stuur ik hem gewoon terug.

Dit is een vestje met van die dingen op de schouders. Zo'n soort vestje wilde ik al een tijdje hebben. Deze kost 19.95.

Van dit shirtje vind ik de kleur heel leuk, maar van deze weet ik ook niet of hij me wel leuk staat. Deze kost 19.95 euro.

Ook kocht ik dit simpele shirtje met driekwart mouwen. Deze kost 9.95.

Ik had nog een spijkerbroek nodig en deze kostte maar 9.95!

Deze ketting met uiltje kon ik natuurlijk niet laten liggen ;) Hij kostte 7.95.

Super leuk oogschaduw palletje voor 4.95.

Dit waren de spulletjes die ik gekocht heb, nu nog wachten tot alles komt...

xxx L-beauty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten