zaterdag 17 september 2011

LE catrice big city life

Heey,

Vanaf half oktober komt er weer een nieuwe LE van Catrice. In de collectie zitten 4 oogschaduw palettes en 4 nagellakjes. Ze hebben allemaal namen van grote steden.

Als eerst de oogschaduw pallettes, in de pallettes zitten ook 2 blush kleuren:

nieuwetrendedities
Berlin

nieuwetrendedities
London

nieuwetrendedities
New York

nieuwetrendedities
Sydney

Deze palletjes kosten 6.99 euro per stuk. Ik vind vooral Berlin heel erg mooi, die wil ik zeker hebben. De palletjes doen me trouwens heel erg denken aan Too Faced.

Ook zitten er dus 4 nagellakjes in de collectie:

nieuwetrendedities
London

nieuwetrendedities
Berlin

nieuwetrendedities
Syndey

nieuwetrendedities
New York

Deze kostten, zoals alle Catrice lakjes, 2.49 euro. De kleurtjes zien er leuk uit en ook vind ik het leuk bedacht dat er gebouwen uit de stad op de nagellakjes staan.

Deze collectie is van half oktober tot en met eind november in de winkels, maar ik verwacht dat alles snel uitverkocht is! :)

xxx L-beauty

1 opmerking: