donderdag 9 juni 2011

Schoolagenda's

Hoi,

Het schooljaar is bijna afgelopen en dat betekend: nieuwe schoolspullen uitzoeken!
Vooral een agenda uitzoeken vind ik altijd moeilijk. Er zijn zo veel leuke. :)
Nu ga ik laten zien tussen welke agenda's ik twijfel.

/is-bin/intershop.static/WFS/Bruna-B2C-Site/Bruna-B2C/nl_NL//detail/4/8/7/8712346866487.jpg
Deze agenda van Blond vind ik heel leuk, maar hij is wel een beetje klein. Deze kost 15.00 euro.

/is-bin/intershop.static/WFS/Bruna-B2C-Site/Bruna-B2C/nl_NL//detail/2/1/3/8715161418213.jpg
De My Life is Sweet agenda is ook leuk, alleen deze gaan altijd snel stuk. Deze kost 16.00 euro.

/is-bin/intershop.static/WFS/Bruna-B2C-Site/Bruna-B2C/nl_NL//detail/6/5/3/8715161416653.jpg
De Cosmo Girl agenda vind ik ook leuk. Hier staan ook veel leuke dingen in om te lezen, handig voor onder de les. :) Deze kost 15.00 euro.

/is-bin/intershop.static/WFS/Bruna-B2C-Site/Bruna-B2C/nl_NL//detail/4/8/3/8715161417483.jpg
Deze vind ik denk ik het leukst. Deze is van Elle Girl en kost 14.00. Alleen er staan allemaal poppetjes op in zwemkleding en dat is niet echt leuk in de winter.

Dit zijn de agenda's waar ik over twijfel. Het kan ook nog dat ik een hele andere neem, want ik ben alleen pas bij de Bruna wezen kijken.

XxX L-beauty

3 opmerkingen:

  1. Die van Blond vind ik erg leuk, maar ik vind agenda's wel erg duur worden. Toen ik naar de 1ste ging kocht je een leuke agenda voor 10,-
    Nu koop ik gewoon een goedkope van 2,- en die pimp ik zelf gewoon haha

    onee, nu heb ik die van PIP studio van de postzegels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, vind ik ook. Misschien koop ik er wel een bij de hema, die zijn ook heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die van blond leuk, maar ze worden wel duur, ik zat er ook al aan te denken om er eentje van de Hema te kopen. En dan pimp ik die gewoon, met leuke foto´s van vriendinnen, enz.

    BeantwoordenVerwijderen