zondag 5 juni 2011

Essenc 50's girls reloaded

Haay,

Er komt weer een nieuwe collectie uit van essence: 50's girls reloaded. De producten ga ik vandaag aan jullie laten zien.

Eyeshadow duo EUR 2,49 in de combinatie's 01 I'm a marine girl, 02 You're a heartbreaker en 03 Come on board captain

Dit zijn oogschaduws met een crème-achtige structuur. Zelf vind ik de kleurtjes niet zo mooi.

Eyeshadow brush EUR 1,59

Deze kwast vind ik er leuk uitzien, ik hoop dat deze goed is.

Eye pencil EUR 0,99 in de kleuren 01 You're a heartbreaker, 02 I'm a marine girl en 03 Love me tender

Deze zien er niet zo bijzonder uit. De donker blauwe lijkt me wel mooi.

Lipstick EUR 1,99 in de kleuren 01 Back to the 50's en 02 I'm sailing

De rechtse kleur lijkt me echt mooi, de linker is me iets te opvallend. Wel een leuke verpakking!

Translucent loose powder EUR 2,99 in de kleur 01 Ahoy!

Dit is een transparante poeder.

Nail polish EUR 1,79 in de kleuren 01 Ahoy!, 02 Back to the 50's, 03 I'm a marine girl, 04 Love me tender en 05 You're a heartbreaker

Wat een leuke kleuren en die potjes zijn ook super leuk.

Deze LE edition is vanaf juli verkrijgbaar. Ik ga zeker een kijkje nemen!

XxX L-beauty

1 opmerking:

  1. Ik vind het echt een mooie collectie.
    Als dit in de winkel ligt koop ik zeker wat! :)

    BeantwoordenVerwijderen